راه اشتباه!

یه موقع خدا یه حرفایی رو به آدم با یه روشهایی میزنه که واقعآ بعد  

 

از اون شرایط تازه آدم به مفهوم واقعی اون وضعیت پی میبره  

 

 و میفهمه که اون مسیری که میرفته اشتباهی بوده !  

 

 

و خدا رو شکر ... 

 

 

در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید نباشید.  

                                               ( حضرت و مولا علی (ع) )

خدایا فاصلت تا من

 به نام حق بی همتا

 

 

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه

از این جا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه

.

.

.

می خوام عاشق بشم اما تب دنیا نمی ذاره

سر راه بهشت من درخت سیب می کاره

.

حال من دست خودم نیست
دیگه آروم نمی گیرم
دلم از کسی گرفته ... که می خوام براش بمیرم ...
.
.
.
باز سرنوشتو ... انتهای آشنایی
باز لحظه های غم انگیزه جدایی

باز لحظه های ناگزیره دل بریدن
بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن 

 

 

   DownLoad-Ali Lohrasbi 

 

 

DownLoad-Ali Lohrasbi-komaki 

اس ام اس های ف ل س ف ی

                                              به نام حق 

 

 

 

اگر کسی به تو لبخند نمیزند ، علت را در لبان بسته خود جستجو کن . . . 

هیچ کار خیری رو به خاطر ریا انجام نده ، و به خاطر حیا وا مگذار . . . 

 

کاری که در برابر ماست هرگز به بزرگی نیرویی نیست که در پشت سر ماست . . . 

 

از آنهایی نباش که وقتی از دنیا رفتی بخواهند توی خاک جایت کنند ، بلکه توی دلها یادت کنند . . . 

 

خردمندی آن است که آنچه میدانی بر زبان آوری و به آنچه میگویی عمل کنی . . . 

 

قدری صبور باش که این نیز بگذرد / این روزهای زرد و غم انگیز بگذرد

آری بهار پشت زمین لانه کرده است / چیزی نمانده که پاییز بگذرد

گفتم کنار مردم نامرد زندگی ؟؟ / گفتی صبور باش که این نیز بگذرد . . . 

 

وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن . . . 

 

ادامه مطلب ...

تو را دوست دارم!

تو را دوست دارم
و وقتی تو نیستی غمگینم
و به آسمان آبی بالای سرت
و اخترانی که تو را میبینند رشک میبرم
تو را دوست دارم
وآنچه میکنی درنظرم بی همتا جلوه می کند
و بارها در تنهایی از خود پرسیده ام
چرا آنهائیکه که دوستشان دارم بیشتر شبیه تو هستند
تو را دوست دارم
اما هنگامی که نیستی از هر صدایی بیزارم
حتی اگرصدای آنانی باشد که دوستشان دارم
زیرا صدای آنها طنین آهنگین صدایت را در گوشم می شکند
می دانم که دوستت دارم
اما افسوس که دیگران دل ساده ام را کمتر باور می کنند
و چه بسا به هنگام گذر می بینم به من میخندند
زیرا آشکارا می نگرند نگاهم به دنبال توست

زندگی و صلح

به نام خداوند زیبایی و صلح 

 

 

 

دیروز به خودم میگفتم: 

.

 چرا نباید به اون کسانی که دستهاشون همیشه همرامون بوده عشق بورزیم اونطور که سزاواره!  

.

چرا نتونیم در تلالو شاخه های رو به خمیدگی غروب یک خورشید پاییزی به کسی که از ته وجود دوستش داریم عشق بورزیم!  

.

چرا نتونیم هر صبح به امید اینکه شب گذشته به نیکی گذشت روز رو با امید شروع کرد. 

.

چرا در برابر کسانی که وجود ما بی وجود آنها بی وجود و خالی است عشق رو تعظیم و فدا نکنیم. 

.

چرا به گریه هایی که گهگاهی با اشک های فراوان توام هست افتخار نکنیم

.

چرا به دستان کودکی که امروز در دستان ماست و چهره اش شکفته به زیبایی گلهای بهاری محبت نکنیم. 

.

چرا به دستان پدران و مادرانی که ذره ذره وجودشان در جوشش است برای پویایی و خوشحالی ما ، بوسه نزنیم. 

.

چرا به وجود خدا پی نبریم خدایی که پی و شالوده ما رو بنیان نهاده

.

چرا خود رو مستحق دست یابی به بهترین ها ندونیم و وبا ظرف وجود خودمون رو لبریز از معرفت واندیشه نکنیم. 

.

چرا دنیایی نسازیم که خبری از جنجال نباشه و شورش و پلیس ضد شورش. 

.

چرا واژه ی پاک صلح رو بر پهنای دنیا ننگاریم.  

.

پس باید دستهامون رو گره بزنیم برای بودن و عشق ورزیدن و گرفتن... 

.

و ما می تونیم و  خواهیم کرد...

 

لحظه ای با من باش...تا به باغ چشم تو پنجره ای باز کنم...

دستهای خدا رو بگیر رفیق!محکم!

به نام خدایی که راهنماست. 

 

 

بعضی وقتا میشینی میگی میترسم ...

قلبت مال خودت نیست ...

تند تر از اون چیزی میزنه که فکرش رو بکنی...

میترسی که چه باید بکنی ...آینده ات چی میشه؟...

آینده کاری و زندگی و ...

یه حجم زیادی از درد توسینته ... میخوای داد بزنی...

همه رو داری میبینی که دروغ میگن...

 بی معرفتی رو تو رفتار های دیگران می بینی و نفرت و حسادت رو توی نگاهای سردشون میخونی...

احساساتت، هم سر ناسازگاری دارند... خندیدن و گریستنت با هم نمیخونه...

دوستی ها اونقدر پوشالی به نظر میاد که این رشته با یه بی توجهی و نگاه سرد دریده میشه...

و به طور مداوم حسرت خوردن...

ترس از رفتن...ماندن...یا پریدن...و رسیدن!

ویه علامت تعجب بزرگ !

.

ولی یه راهی باید باشه! چون تو متفاوتی!

ما همه میترسیم از امروز و فردا...ولی یه خدایی هست...

دنیا اگر هم تاریک و سرد شد تو باید دستهای فانوس رو به خودت گره بزنی!

تمام مردم دنیا اگه دروغ گفتند تو چیزی جزء راستی رو تمرین نکن.

اگر تمام دنیا گفتند ادامه نده، تو تلاشت روتا انتها بکن ...شاید تنها یه گام و قدم دیگه تا موفقیت مونده باشه.

به خدایی که دم و باز دمت ، به ید و اذن اونه اعتماد کن نه به آدمکها!

بدون اگه همه دنیا علیه تو باشن و خدا با تو باشه، بی شک تو بردی رفیق.

از گرگهای مسیرت نترس...چون گرگ ها نمیتونن به یه شیر ضربه ای وارد کنن!

پس...

طاقت بیار رفیق!

و بدون که خداوند در این نزدیکیست بسیار نزدیک ، تزدیکه نزدیکتر از اون چیزی که فکر کنیم...خیلی خیلی نزدیک!

یا علی