"بی تو" بی اختیار با دستان سیاوش پرواز کردم...!

من نمیتونم حرفی بزنم...ولی پرحرفی ام رو تحمل کنید !

 

 

  

 

لذت ببرید از هنر نوازش استاد قمیشی بر موسیقی در روز و شب ولادت امام حسین (ع)... 

ولادت امام حسین هم مبارک باشه بر ما مردمان سرزمین آریایی و پارس..

   

گاهی برای تعریف چیزی بایست تفکر کرد و قلم رو حفظ کرد و چرخاند تا کلمه ای در خور توجه به ذهن آدمی خطور کنه تا صفحه کاغذ رو آغوش بگیره ، واژه ای که تشعشع اون تمام وجود استاد سیاوش رو در بر بگیره...

عالی ، فوق العاده ... نه ، دیوار فرهنگ لغت مغز من کوتاست و نیست چیزی برای بیان جز اشک...!

استاد ، کاش (ما) برای این احساس مقدس و نابی که نوازش دستانت بر صفحه موسیقی نواخت می توانستیم بوسه بر دستانت بزنیم

 من زیرکی این مرد رو در مورد تایم ترک تحسین میکنم...  

 از نظر من پیانو و ویولن سل این اثر جزء قشنگ موسیقی هست و تحریر سیاوش که همیشه با صدایی مخملی خسته و بی نوسان (تنها نگرانی من کهولت سن و کم شدن کشش حنجره سیاوش هست و کم شدن اوج صداش ...)، تنظیم خشایار(KC).. نوع و مهندسی ویدئو هم نمره excellent رو میگیرن...

 فکر میکردم قدیما سیاوش بیشتر رنگ سیاوشی میزد اما... 

سیاوش عزیز "بی تو" و ملودی هایت من ...

  

  این  پیانوی استاد من رو به ماورا و سرزمین آرمانی ام برد ... 

 از سیاوش ممنونیم که تو این حجمه  بازار موسیقی  و  بازار گرم کنهای  موسیقی هجو ، با تمام وجود آهنگسازی میکند و علی رغم سختی (کهولت سن) خالص و ناب میخواند و به راستی استاد است...   

 

وقتی دو غریبه ... دو دلواپس ... دو نقطه چین..
شعر و ترانه از ترانه سرایی که نه یغما گلرویی و نه احسان یاورانی و نه مقدم  و نه جنتی عطاییست و نه هیچکدام ... باز سیاوش جوان دیگری را مطرح میکند به اسم شایان جعفر نژاد...! 

 این اثر کاملآ احساسی و عاشقانست ، بدون پیچیدگی ، بدون گفتاری غامض و در عین حال بدون سادگی و در کل اعتدال رو حفظ کرده...
من در تمام بخشها اعتدال و زیبایی رو حس میکنم...

 "بی تو" با دستانت آمد... و من پرواز کردم... 

 

دوستان من رو به خاطر بیان احساساتم ببخشید... آدمی همین هست موجودی خاکی سرشار از احساس !

البته این آهنگ جزء آلبوم جدید استاد خواهد بود و این فایل صوتی (Mp3 ) از روی موزیک ویدئو   

برداشته شده ! 

از صابر عزیز و آقا که در وبلاگ فوق العاده زیباش، افراد رو برای دانلود اهنگ استاد به وبلاگ من هدایت میکنه کمال سپاسگزاری رو دارم...

 

ویدئو با کیفیت عالی - download  

  

 

  Mp3-128    

  

Mp3 -192   

 

Mp3- 320   

 

 

کودکانه مینویسم دوستدار سیاوش و همه دوستدارانش...  

 یا علی 

نظرات 4 + ارسال نظر
صفورا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
من قبلنا قمیشی گوش میکردم اما الان ترجیح میدم شادمهر گوش بدم نمیدونم چرا
قالب قشنگی دارین
به منم سر بزنین خوشحال میشم

سلام
هنر و زیبایی از دریچه های متفاوت و دیدهای مختلف قابل لمسه...
بهتون تیریک میگم و به انتخابتون ( سیاوش و شادمهر )احترام میزارم...
ممنونم
حتما به وبلاگ شما سر خواهم زد

صابر جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مهدی جان... خوبی داداش؟

آقا توی نظرات اسمتو ننوشته بودی اما حدس زدم شمایی...

منم مدتی بود گم شده بودم الان هم همین طورم.. نمی دونم چی بگم از کجا بگم..

الان دارم دانلود می کنم آهنگو....

گفتی ولی قدیما بیشتر رنگ سیاوشی میزد آره راست میگی.. شاید هم برعکس سلیقه ما از قدیم تغییر نکرده..

مرسی بخاطر آهنگ قربونت...

سلام صابر جان
ممنون
ما خاک پای شماییم...
اوه حواسم نبود اسممو بزارم ..

ولی مهم اینه که کار سیاوش درسته...

خیلی آقایی

نور محمد شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

آهنگ بسیار زیبایی همیشه سیاوش قشنگ میخونه خیلی باحال این خرگوش با نمک خیلی دوسش دارم

قربون مرام و معرفتت...
سیاوش =خرگوش بانمک!...عجب استعاره و تشبیه زیبا و بامزه ای...!
هرجا هستی شاد باشی

صابر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مهدی جان آره دیدم ویدیورو بسیار عالی بود بسیار زیبا ...

مهدی جان نمی دونم چه حکمتی هست همواره آهنگ های جدید استاد سرآغاز تغییر من بوده و هست..

مرسی مهدی جان از این همه محبتت... قربونت

ویدیو خیلی تاثیرگذار بود.. ولی کاش مدتش زیاد بود
یا حق

سلام صابر عزیز
این ترفند جدید استاد سیاوش هست که تایم ترک رو پایین میاره تا مخاطب گنگ و تشنه در آهنگ باقی بمونه و مجبور به تکرار آهنگ بشه...

خیلی عالی هست که تو همیشه چیزای فوق العاده رو درک میکنی و به اقتضاش یه دگرگونی و جابه جایی در گوشه ی خالی و ناهمگن درونت ایجاد میکنی و شاید تو داری مسیر کمال رو طی میکنی و پازل های درونت رو برای رسیدن به تصویر درست چینج(تغییر) میکنی ... برای بهتر شدن و زیستن ...
ما برای همین هست که اینجاییم ( در این دنیا ) برای دریافت و تغییر از کاستی ها به کمال
خیلی (حمل بر پاتولوژیکی روحی من نزار! (شوخی!)) خیلی لطف داری..

فدای صداقت و معرفتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد