خیانت یا جنایت !

سلام صابر عزیز 

تو خیلی عالی خیانت رو توصیف کردی و من تنها میخوام یه مقدار نظرم رو بنویسم... 

من نظری راجع به قضاوت ندارم چون یک مسئله پیچیده حقوقی است... اما خیانت!

مرگ به غایت زیباتر از خیانت است...!

خیانت یعنی نقض وجود دیگران...

نا انگاری احساس...

خودخواهی ...

و از نظر من زن یا مرد متاهل به معنای واقعی در این عمل خائن تر از فرد مذکور مجرد هستند...

در این رابطه جامعه مورد خیانت فرد مجرد است و در مقابل برای فرد خیانتکار زوج، هم خانواده (همسر) و هم جامعه ...!

هم مرد  وهم زن خیانتکار ... صابر جان دقت کن که در جامعه زنهای خیانت کار کمتر از مردان خیانتکار نیستند...البته منظورم این نیست که این عارضه در جامعه ما فراوان به چشم میخورد ...نه ، به هیچ وجه !

وقتی(یک) زوج متعهد میشوند، تناقض عهد ،خیلی سنگین تر از خیانت یک مجرد  است... 

وقتی تمایل برای پذیرش یک(Mini Community) جامعه کوچک به اسم زوج یا (خانواده) صورت میگیرد ... قوانین هم از دنیای کوچک مجردی سخت تر میشوند... و قضاوت هم به نحوی شدید تر است... این به این معنی نیست که فرد مجرد مسئولیتی ندارد بلکه در سطحی پایین تر در این رابطه قرار میگیرد...

رابطه دو فرد مجرد در جامعه طبیعی تر از رابطه ای غیر از این حالت هست...

سردی واژه خیانت من رو یه جورایی یاد فیلم بی وفایی (Unfaithful ) انداخت...مطمئنم که اون فیلم رو دیدی و تاثیرش رو در فیلم احساس کردی...

باور...

در جامعه ای که رشدش در حد یک کودک 5 ساله است...

مشکلات هم فراوانند...

مردمانی که نمی توانند داشته باشند قربانی دارنده ها می شوند...

مردمی که نمی فهمند اسیر دیگران و رسانه ها میشوند....

مردمی که حق ندارند ثروتمند باشند فقیر می مانند...

مردمی که حسرت میخورند عقب می مانند... و سرانجام بحران ها و فقر فرهنگی و اقتصادی

به نظر راهی باشد... شاید آنطرفتر

 وما نیاز به باور داریم...

باور... برای رسیدن به اون باید همه کار کرد...اگر کردی ...ناخود آگاه شکل میگیرد ..

 

 

 

 

در آخر جمله مقدس از فلر :

  دنیایی که در آن زندگی میکنید، تماماً از درون شماست. رابرت فلر

"بی تو" بی اختیار با دستان سیاوش پرواز کردم...!

من نمیتونم حرفی بزنم...ولی پرحرفی ام رو تحمل کنید !

 

 

  

 

لذت ببرید از هنر نوازش استاد قمیشی بر موسیقی در روز و شب ولادت امام حسین (ع)... 

ولادت امام حسین هم مبارک باشه بر ما مردمان سرزمین آریایی و پارس..

   

گاهی برای تعریف چیزی بایست تفکر کرد و قلم رو حفظ کرد و چرخاند تا کلمه ای در خور توجه به ذهن آدمی خطور کنه تا صفحه کاغذ رو آغوش بگیره ، واژه ای که تشعشع اون تمام وجود استاد سیاوش رو در بر بگیره...

عالی ، فوق العاده ... نه ، دیوار فرهنگ لغت مغز من کوتاست و نیست چیزی برای بیان جز اشک...!

استاد ، کاش (ما) برای این احساس مقدس و نابی که نوازش دستانت بر صفحه موسیقی نواخت می توانستیم بوسه بر دستانت بزنیم

 من زیرکی این مرد رو در مورد تایم ترک تحسین میکنم...  

 از نظر من پیانو و ویولن سل این اثر جزء قشنگ موسیقی هست و تحریر سیاوش که همیشه با صدایی مخملی خسته و بی نوسان (تنها نگرانی من کهولت سن و کم شدن کشش حنجره سیاوش هست و کم شدن اوج صداش ...)، تنظیم خشایار(KC).. نوع و مهندسی ویدئو هم نمره excellent رو میگیرن...

 فکر میکردم قدیما سیاوش بیشتر رنگ سیاوشی میزد اما... 

سیاوش عزیز "بی تو" و ملودی هایت من ...

  

  این  پیانوی استاد من رو به ماورا و سرزمین آرمانی ام برد ... 

 از سیاوش ممنونیم که تو این حجمه  بازار موسیقی  و  بازار گرم کنهای  موسیقی هجو ، با تمام وجود آهنگسازی میکند و علی رغم سختی (کهولت سن) خالص و ناب میخواند و به راستی استاد است...   

 

وقتی دو غریبه ... دو دلواپس ... دو نقطه چین..
شعر و ترانه از ترانه سرایی که نه یغما گلرویی و نه احسان یاورانی و نه مقدم  و نه جنتی عطاییست و نه هیچکدام ... باز سیاوش جوان دیگری را مطرح میکند به اسم شایان جعفر نژاد...! 

 این اثر کاملآ احساسی و عاشقانست ، بدون پیچیدگی ، بدون گفتاری غامض و در عین حال بدون سادگی و در کل اعتدال رو حفظ کرده...
من در تمام بخشها اعتدال و زیبایی رو حس میکنم...

 "بی تو" با دستانت آمد... و من پرواز کردم... 

 

دوستان من رو به خاطر بیان احساساتم ببخشید... آدمی همین هست موجودی خاکی سرشار از احساس !

البته این آهنگ جزء آلبوم جدید استاد خواهد بود و این فایل صوتی (Mp3 ) از روی موزیک ویدئو   

برداشته شده ! 

از صابر عزیز و آقا که در وبلاگ فوق العاده زیباش، افراد رو برای دانلود اهنگ استاد به وبلاگ من هدایت میکنه کمال سپاسگزاری رو دارم...

 

ویدئو با کیفیت عالی - download  

  

 

  Mp3-128    

  

Mp3 -192   

 

Mp3- 320   

 

 

کودکانه مینویسم دوستدار سیاوش و همه دوستدارانش...  

 یا علی 

عید بزرگ مبعث و آهنگ "بی تو "سیاوش

چیزی برای گفتن نیست... 

گفتنی ها را گفته اند... 

خداوند محمد (ص) را برانگیخت تا آفرینش معنا یابد... 

 

محمد (ص)  

  

.

.

صدای یک موسیقی گوش نواز رو از مایلها و فرسنگها آنطرفتر ، میتوانم بشنوم...!  

سیاوش  

 

  

24 تیر ماه ساعت 21:30 دقیقه... 

 

 

یا علی