کویر و قطره

 

 

کویر

 

 

 

قلبم کویر و چشمانم بارانی 

تو ابری و من دلتنگ... 

ای هوای ابری که از فراز این کویر خشک گذشتی کاش قطره ای میباریدی!

چقدر دور چقدر نزدیک ...

 

فردا 28 صفر هست... 

روز رحلت حضرت  محمد (ص)

خوب الان ساعت 12:05 شب است یه شعری رو تو همین لحظات و دقایق که رو خط بودم ، گفتم و نوشتم... منظورم شعر پایین... هر چند زیاد جالب نشد...یعنی محمد (ص) اونقدر بزرگ هست که من نمیتونم وصفش کنم آن هم با این ذهن آلوده و منحرفم ! 

خدایا همیشه هوامون رو داری و دستهامون رو گرفتی  ...  پروردگار من  دایره ی نگاه و عنایتت رو به جوونا بیشتر کن...

 

 

 

 

ای ... ای  

ای محمد یاد تو در دل نهان                            آرزوهای دلم سوی تو گشته نشان

 

ای که در سبیل الله هستی بی نظیر                   شق القمر با نگاهت امکان پذیر 

 

ای که من دور  از وصال ، من در گناه              مهر رسول در دلم گذار ای خدا 

 

ای که هستی با وجودت معنا گرفت                   ظلم از پهنه  دنیا سراسیمه  برفت 

 

ای کاش لایق ذره ای از نور تو                       باشد این دل تا که گردد صاف و نو 

   

 

 

برقرار باشید و سبز

ممنون استاد قمیشی عزیز بابت آهنگ فوق العاده ات...

سیاوش جان میخواهی حرف قلب من را بدانی ؟خواهی شنید که می گوید  عاشقانه دوستت دارم به سبب تمام لحظات زیبایی که از طریق ملودی هایت به من منتقل کردی... 

خدایا شکرت که در میان این حجم و هجم موسیقی بیهوده ی رپ و فالش سیاوشی رو داریم که با صدایش ما رو عاشق کنه ... 

 

 

 

من فقط عاشق اینم
حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم
تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم
بگی از همه بیزاری
دو سه روز پیدام نشه
تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم
روزایی که با تو تنهام
کاروبار زندگیمو
بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم
وقتی از همه کلافم
بشینم یه گوشه دنج
موهای تورو ببافم
عاشق اون لحظه ام
پشت پنجره بشینم
حواست به من نباشه
دزدکی تورو ببینم

من فقط عاشق اینم
عمری از خدا بگیرم
اونقدر زنده بمونم
تا به جای تو بمیرم تا به جای تو بمیرم ... 

 

من عاشق اینم که برای تمام دوستانم  بمیرم ... 

 

 

دانلود آهنگ با حجم ۳ مگابایت - لینک مستقم
 
(فرمت: MP3 ، کیفیت: ۱۲۸ ، سرور: پرشین گیگ)  

دانلود آهنگ با حجم ۳ مگابایت - لینک مستقم
 
(فرمت: MP3 ، کیفیت: ۱۲۸ ، سرور: Farskids)     

آهنگ با کیفیت MP3 192
الکی
Rapidshare

                                 

دلتنگ حسین

 اینک قریب چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق‌ها می‌گذرد؛ و اینک از صدای نحص شلاق خزان بر پیکر آلاله‌ها، اربعینی می‌گذرد و اسارت، سیلی، غربت، فریاد و بیدارگری سهم حاملان پیغام قاصدک های عترت و عظمت شد.

خوشه اقتصادی یا لاغری!!!!

به نام خدای عادل   

 

 

 

 

 خوشه بندی...

 

  

تو این قضیه خوشه بندی به میزانی اشکال و اعتراض وجود داره ، منظورم ایراد کلی نیست ولی اشتباهاتی فاحش داره... 

 

نمی دونم از چی بنویسم ...

از چه دری دردهارو داد بزنم ... 

عدالت... نمیدونم ...  

ولی این عدالت نیست که دوست من برای ساختن خونه ، حلقه ی خودش و همسرش رو میفروشه تا خونه ی نقلی و فکستنی و کلنگی خودشون رو به آخر برسونه ، اون وقت یهو میشه خوشه 3 ! 

اون طرف یه یارو با یه ماشین و خونه و یه شغل آزاد عالی میشه خوشه 1 یا 2 !  

 

یا یکی از بچه های محل ما که معیشت اقتصادیشون خوب نبود  در خوشه 2 جای گرفتن ، و جالب این هست که اون با اوستا کار خودش که به مراتب وضعیت معیشتی بهتری داره تو یه گروه هستن...! 

 

نمی خواستم از درد خودم بگم که در چه شرایط اقتصادی هستم ... ولی از اینکه دیدم خانواده ما در خوشه 3 هستند ناراحت شدم! ، نکنه ما با این همه کمبود ها از قشر مرفه هستیم و خبر نداریم... ! 

 

تا حالا این قدر احساس ضعف نکرده بودم...  

مرفه یعنی چی...! ندیدم یه بنده خدایی با فقدان پدر و یک حقوق مستمری دولتی و یه خونه شده باشه مرفه؟ ! 

 یکی هم سن تو سوار ماشین  آخرین سیستم ... تو هم برای پیدا کردن یه کار به هر در و دیواری خودتو می کوبی ...  

  

بازم نمی دونم... 

اینجا کدامین نا کجا آبادی است... 

  

اگه یه موقع از کارای اینا شاخ در آوردید تعجب نکنید...  

 

خدایا همه ی ما گمراهان و این مدیران دولتی به ظاهر کار بلد و  مدرن!(که خودشون رو عالم دهر میدونن!) رو به راه راست هدایت کن... 

 

 

 

نظر شما چیه ؟